Remarketing: Bereik websitebezoekers opnieuw via Google Ads en Meta
Remarketing is een krachtige manier om eerdere bezoekers van je website of webshop terug te halen en te converteren. Lees meer over Remarketing en leer hoe je met Google Ads en Meta (Facebook en Instagram) dynamische advertenties inzet om je doelgroep opnieuw te bereiken en je conversieratio’s te verhogen.
Blog lezenWeb3 en de Toekomst van het Internet: Jouw Data, Jouw Regels
Het internet zoals we het kennen heeft de afgelopen decennia een enorme evolutie doorgemaakt. We zijn van Web1, het statische internet, naar Web2 gegaan, waarin interactie, social media en gebruiksgemak centraal staan. Nu staan we aan de vooravond van Web3, een volledig nieuwe internetfase waarin gebruikers meer controle moeten krijgen over hun data en digitale eigendommen.
Blog lezenPOAS (Profit on Ad Spend): Het Nieuwe Succes-KPI in Online Adverteren
Bij online adverteren is het belangrijk om niet alleen te kijken naar de omzet van je campagnes, maar ook naar de werkelijke winst. Waar ROAS (Return on Ad Spend) zich richt op de omzet, gaat POAS (Profit on Ad Spend) een stap verder door rekening te houden met alle kosten. Ontdek wat POAS is, hoe het verschilt van ROAS en waarom POAS waardevolle inzichten geeft in de echte winstgevendheid van je campagnes.
Blog lezenGoogle Consent Mode v2 en de Toekomst van Online Adverteren
In 2024 lanceert Google een belangrijke update: Consent Mode v2. Deze update heeft betrekking op het verzamelen van data, en het verkrijgen van toestemming voor het plaatsen van cookies en delen van persoonsgegevens. Lees hier meer over Google Consent Mode v2, de gevolgen voor online adverteren en essentiële stappen om jouw website aan te passen.
Blog lezenServer Side Tagging in 2024: Online Marketing in een Wereld Zonder Cookies
De wereld van online marketing en data-analyse verandert voortdurend. De belangrijkste ontwikkeling voor 2024 is het verdwijnen van third-party cookies en de verschuiving van Client Side naar Server Side Tagging. Wat houdt deze ontwikkeling precies in en wat betekent het voor bedrijven die analytische- en advertentieplatforms gebruiken?
Blog lezenSee-Think-Do-Care: De Sleutel tot Effectief Online Adverteren
Op het overvolle internet is het een hele kunst om je merk of product op te laten vallen met online adverteren. Daarbij gaat het niet alleen om het bereiken van potentiële klanten, maar ook om hun aandacht vast te houden en klikken om te zetten naar klanten. Maak in deze blog kennis met het See-Think-Do-Care model!
Blog lezen©2024 2nd Chapter BV Privacy Cookies Voorwaarden